תהליך בניית הלוגו, הוא תהליך ארוך והוא לווה בתהליכי יעוץ ובירור עמוקים עד שהגענו למוצר המוגמר שאנו שמחים בו ומאמינים שישרת אותנו נאמנה. אם עד לא מזמן החברה לפיתוח גוש עציון זוהתה כחברה שמתעסקת בעיקר בתחום התחבורה וההיסעים הרי שהיום החברה היא חברת נדלן לכל דבר ועניין. החברה מתכננת למעלה מ 25,000 יחידות דיור ובונה למעלה מ 1500 יחידות דיור בישובי הגוש השונים בחלק מהפרויקטים כחברה יזמית ובחלק גם כחברה קבלנית.
היקפים שמשנים את קהלי היעד, שמכניסים את החברה לשוק תחרותי וחזק ומחייבים את החברה להיות עם הפנים גם מחוץ לגוש.
עם כניסתו לתפקיד, אהרוני נויבואר מנכ"ל החברה, שינה גישה, נויבואר מאמין בטשטוש קווים, בחיבורים וביציאה מהגבולות המוכרים, "אנחנו כל היום עסוקים בלחפש הזדמנויות עסקיות חדשות, לפתח ערוצי מסחר חדשים...
בכל התהליכים האלה, אנחנו יושבים עם חברות שלא מכירות את האלון ומבחינתם הם רואים לוגו מיושן, לא עדכני ולא עסקי, מוסדי שקשור ברשות .. זה מעמיד אותנו בעמדת הצטדקות וצורך להוכיח במקום שנקודת הפתיחה שלנו תהיה שווה. אני מאמין ויודע שהלוגו החדש יסייע במיצוב החברה בשווקים בהם אנו פועלים ויסייע לנו בהמשך הזנקתה מעלה"
הצלחת החברה היא הצלחת גוש עציון!!!
על תהליך המיתוג מחדש כולל עיצוב הלוגו והאוטובוסים אחראי
Good סטודיו למיתוג של המעצב אלקנה בלומנטל
http://www.very-good.co.il/